دانلود مجموعه کامل آموزش برنامه نویسی اندروید Android Bootcamp 2012

محیط توسعه و برنامه نویسی اندروید

Android SDK

 

 

 

 

اگر اهل برنامه نویسی هستید و به ساخت اپلیکیشن های اندروید علاقه دارید، این مطلب را از دست ندهید.

 

محیط توسعه و برنامه نویسی اندروید (Android SDK) امکان طراحی اپلیکیشن های اندروید را به شما میدهد. کدهای این محیط بسیار شبیه به کدهای Java Script است. بنابر این اگر شما با زبان جاوا آشنایی داشته باشید به راحتی میتوانید در این محیط اقدام به برنامه نویسی و ساخت اپلیکیشن کنید.

 

اگر اهل برنامه نویسی باشید و با زبان جاوا آشنایی نداشته باشید هم با کمی تلاش و کمک گرفتن از راهنمای نرم افزار میتوانید با ساخت برنامه های ساده شروع کرده و به مرور توانایی خود را افزایش دهید.

 

شاید جالب باشد اگر بدانید که بیش از 90 درصد اپلیکیشن های فارسی که برای اندروید تولید شده توسط محیط Android SDK ساخته شده اند. این محیط شامل مجموعه ای از کدها و توابع آماده نیز میباشد تا کار شما برای برای برنامه نویسی اندروید ساده تر کند.


 

 

با کمک محیط توسعه اندروید (Android SDK) میتوانید به صورت همزمان نحوه اجرای کدی که نوشته اید را در یک موبایل شبیه سازی شده مشاهده کنید.

 

نسخه های مختلف Android SDK که از سایر سایت ها قابل دانلود است فقط به صورت یک Installer ساده است و برای نصب آن باید هر بار به اینترنت متصل شوید تا نصب به صورت آنلاین انجام شود. ولی برای اولین بار در بین سایت های فارسی زبان سایت سرزمین دانلود نسخه ی کامل و Offline Installation این برنامه را ارائه کرده است.

 

 

نسخه جدید محیط توسعه و برنامه نویسی اندروید، Android SDK Release 22 را میتوانید به صورت رایگان از سرزمین دانلود دریافت کنید:

 

دانلود با حجم 93.8 مگابایت

 



برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: